četrtek, 7. julij 2011

Skandinavija - 7.dan

Če nadaljujem z včerašnjo zgodbo. Ker smo bili pač štirje v kabini, je to pomenilo, da je moj dragi imel konkurenco v smrčanju. In ga je toliko motilo, da je že ob 4h vstal in šel malo na palubo, ker takega smrčanja se res ne da prenašat. Kot da on ne zna smrčat ( no, saj tudi jaz včasih pobegnem v drugo sobo, če jo imam na razpolago)

In tako so nastale čudovite slike sončnega vzhoda



Po zgodnjem zajtrku sem se mu pridružila še jaz in sva uživala na skoraj prazni palubi in opazovala sled, ki jo je ladja puščala za sabo.
In že so se v daljavi začele risati danske vetrnice
Po pristanku v Kopenhagnu smo najprej odšli na obisk k mali morski deklici

potem smo si ogledali nekaj kraljevskih palač in menjavo straže. Pravi užitek je bilo gledati te vojake, kako so strumno in enakomerno korakali. Še lasje na kučmah so se jim enakomerno potresavali.


Pa vožnja po mestu in veliko čudovitih stvari. Popoldan pa smo imeli prosto in smo se kar skupinsko odpravili na potep z barko po kanalih Kopenhagna. In spet je nastalo malo morje lepih fotk.
Ladja stanovanje. Cel kup jih je.

Stolp z zunanjimi stopnicami ( sem že gor -hahaha)

knjižnica poimenovana črni diamant

eden od kanalov kar tako
In še pogled skozi okno hotela

Naslednje jutro pa nas je pot vodila na letališče in domov.

Še eno nepozabno doživetje za knjigo spominov. Še en srečen povratek domov.

1 komentar:

Barbi pravi ...

Sem potovala s tabo skozi vseh 7 zapisov. Hvala za to zanimivo doživetje. :)