petek, 9. januar 2009

5.del

In še zadnje tri strani iz sklopa : naš hotel







5 komentarjev:

Urškin Raj pravi ...

krasno krasno - vsak dan pogledam, če je že kakšna nova stran nastala -kako boš pa potem zvezala vse skupaj?

Sonja pravi ...

Tudi jaz tole redno čekiram in komaj čakam nove slikice. Samo komentirat pa pozabim, to je pa res :)

Suzy pravi ...

Hm. To vezanje je tudi mene mučilo, a sem se zdaj odločila (ideja je padla na youtube, v enem filmčku). To bom dala v prozorne mape in v fasckiel ( tako bi se reklo- bo tudi najbrž okrašen - še nisem tako daleč). Dokler nisem imela te ideje, je stalo v škatli, narejeno na pol. :(

MarikaGabez pravi ...

Lepo gre tole tebi od rok.
Tudi jaz vedno kukam, kaj novega mi bo pričaralo toplo sonce izpod tvojih rok in spominov.

Moni pravi ...

Zelo lepo narejeno! Lp, Moni