petek, 2. januar 2009

Še enkrat: srečno!!!

Če sem leto končala z lepimi željami, ga še tako začenjam.

Danes sem imela napad slikanja. Sem kar hodila po hiši in poslikala vse, kar mislim, da še ni pokazano. Začela bom s svojim novoletnim šopkom, ki sem si ga prej nabrala.


Opazila pa sem, da so tudi zvončki že pripravljeni na cvetenje. Iz tal so že pokukali in lepo je že vidna bela bunkica cveta.

In še vijolica preden sem jo utrgala


Pa še novoletna jelka, ki je še nisem pokazala.


In aranžma v predsobi, ki ga naredim z vsemi prejetimi voščilnicami. Tu je zelo lepo vidna tudi swap"voščilnica" od Daisy, ki mi je drugače nikakor ne uspe lepo poslikat.

Pa še voščilnica, ki sem jo prejela od Snežinke in tista od Centra starejših občanov Gornji grad.


In še čestitka, ki mi jo poslala Irena. Izrezana iz lesa, pobarvana in okrašena s servetkom.


Letošnja novoletna darilca za sodelavce, prijatelje, sosede...in sploh za vse. Iz das mase narejen figov list, pobarvan, polakiran. Vrečka doma sušenega sadja. Vse skupaj zavito v celofan. Ponekod je bila dodana še čokolada ali kava, sicer pa samo to.


In čisto za konec sem prihranila še eno neobičajno stvar. Iz mojega jesenskega aranžmaja nastaja nekaj, kar je bolj poletno kot zimsko. Zbadajoče buče so pognale. Eno smo posadili, drugo samo položili zraven in zdaj čuvamo, da nam ne zraste v bližnji zvočnik. Smo jo že vlekli iz špranjic ven :)

2 komentarja:

Tulpika pravi ...

Srečno novo leto tudi tebi!
In joj - zvoncki in vijolice, kar pri srcu me je stisnilo :)
LP, tulpika

MarikaGabez pravi ...

Joj toliko pomladnega in prebujajočega.....pri nas pa mraz in sneg in...Kar milo se mi je storilo.