sobota, 10. januar 2009

Sončna sobota

Zunaj sije čudvit sonček, rahlo pihlja, temperatura se je že dvignila nad ledišče. Dan, kot nalašč za sušenje cunj in čiščenje zanemarjenega stanovanja. Ja, res imam vse zanemarjeno. Me je lahko sram, saj sem čisto vse pustila ob strani. Ko pa pol posije sonček se vidi vso porkerijo na belih kuhinjskih omaricah ( zakaj tule ni onih zardevajočih smeškov ??) In čeprav vidim vse potrebno delo, malček skačem sem in tja. Iz kuhinje v kopalnico, pa v kurilnioc, pa v kuhinjo, pa spet v spalnico...in seveda se moram vmes oglasit še tule. Da vidim, če je kaj novega, da mi malo skrajša čas.
Prvi stroj cunj bo vsak čas opran, kuhinjo sem že v glavnem pospravila ( saj nisem rekla spucala :) )zdaj pa grem naprej. Če bom pridna, mi zvečer mogoče uspe še kaj ustvarjat za svojo dušo :)

Ni komentarjev: