sobota, 10. januar 2009

6.del

A je že čas za šesti del? Saj to objavljanje traja več časa kot samo potovanje :)
No, danes so na vrsti slikce z izleta na celino. Samo začetek. Čeprav je bil izlet enodneven, je tu cel kup fotk in doživetij. Bo najbrž trajalo več časa, da vse uredim. Kar tri strani digitalnega kolaža (aja, sem že povedala, da sem najprej mislila naredit vse v tej tehniki?) in samo ena stran scrapbooka. Ko sem pri Urški videla uporabljene časopise in ugotovila, da imam tudi jaz par listov, v katere so bile zavite puščevske rože, jih je bilo pod nujno treba uporabit. Sledilo je likanje časopisa( a se ti meša??!!!). Urška, saj veš, da večino idej kradem tebi, a ne? In upam, da nisi jezna. Saj nihče ne bo videl kake podobnosti :)

1 komentar:

Urškin Raj pravi ...

si hecna??? prav vesela sem, da si se lotila "ročnega" :)))