nedelja, 25. januar 2009

Pospravljanje

Vikend je mimo. Minil je v znamenju pospravljanja. To pomeni, da sem pospravljala tudi med ustvarjalnim materialom. No, ni se ravno kadilo, a vsaka stvar ima kako dobro stran. Iz pospravljanja je nastalo tudi dokončevanje polizdelkov. Nastalo je tole:
Že dolgo, dolgo sem imela te konzervice pripravljene, očiščene in pobarvane. Zdaj so končno dočakale še servietek, nekatere barvo in seveda lak. Zdaj so postale del mojega delovnega kotička. Ko bo končan, pokažem še to sliko.

No, poleg tega sem delala še nekaj stvari, a še niso končane. No, razen dveh škatel. Te pa niso poslikane. Mi nekako niti na pamet ni padlo, da bi škatle slikala, zdaj pa ugoavljam, da sem to v bistvu naredila.
Ja, pospravljanje je dobra stvar. :)

2 komentarja:

Ninsi pravi ...

suzi..super si tole končala...meni so obdelane konzerve zakon:))

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Očitno je bil danes dan za servetkanje. :) Tudi jaz sem se po dolgem času spet vrnila k Tesarolu. :) Lepi lončki in seveda praktični. Škatle pa le poslikaj, so sigurno za dol past. :)
Lp, Nataša.