sreda, 24. februar 2010

Čista lenoba

A ste opazili, da zadnje čase pri meni nič ne nastaja? Samo, če je kaj nujnega. Pa malo se šlepam z objavljanjem že narejenega albuma. Še pesmi več ne pišem. Enim rokavičkam manjka še en prst, pa ubožice čakajo pomlad ( kot kaže). Kup dolgov za nazaj imam, pa mi ne uspe ene stvari končat. No, da vam zaupam zakaj tako. Popadla me je ena čudna bolezen. Cele dneve me drži v kremplih. Nobeno zdravilo ne pomaga.

Znaki: -visokoleteči plani, ki ostajajo pozabljeni isti trenutek ko bi imela čas
- slaba vest
- tičanje pred računalnikom
- nobene volje
Diagnoza: lenoba, v napredujočem stadiju
Zdravilo: še neodkrito. Mogoče pa bi pomagala kaka brca v r.t
Stranski učinki: nobenih izdelkov, hiša nepospravljena, delo po predalih ( pa še to včasih ne, ostane kar na mizi), rože so nezalite, cunje nezlikane
Nalezljivost: možna, zato se me raje izogibajte

11 komentarjev:

Nataša pravi ...

O, to bolezen pa še predobro poznam!

Amikadeja pravi ...

Suzy, hvala za opozorilo glede izogibanja, ampak mislim, da si me opozorila prepozno...

Sama sebi grem na jetra, ko samo študiram, kaj vse bi naredila, ko pa se mi ponudi tista redka prosta minutka, pa raje za računalnikom čepim. Ah...bo že bolje...

Tolažimo se s tem, da nas daje predpomladanska utrujenost.

Alenka pravi ...

Ja tudi jaz mislim, da je s toplejšim vremenom prišla takoimenovana pomladna utrujenost:):):)To je moja hiper strokovna ugotovitev.:):)Saj bo popustila, upam,ker že mene malo lovi:):):)

Vladka pravi ...

uf, potem pa nisem edina. Jaz sem taka kot cota :(

Zdaj vem, zakaj se mojih odtisov ni :P

Andreja pravi ...

"Nič ne de" - verjetno je res to posledica teh turobnih zimskih dni. Saj bodo kmalu lepi sončni dnevi in v tvoji glavi se bo sedaj nabralo polno idej, ki bodo prišle na vrsto takoj, ko posije sončece :-))

Mojca pravi ...

saj ne moreš bit 365 dni v letu hiperproduktivna. včasih se cunje enostavno morajo valjat nezlikane in včasih je treba očke samo past:) mine, mine:)

Jana pravi ...

:) :) :)

Naj ti prvi sončni žarki napolnejo baterije!

DidiArt pravi ...

o poglej poglej kolk nas je v klubu... samo mene tolaži, da je to vse skup prehodnega značaja.. drugače lahko kar otoček zapremo, če se bo pojavila epidemija..

MarikaGabez pravi ...

Jao Suzy!!!

Pa ne moreš biti bolana in teh čudnih in strašnih in nebodigatreba virusov tresti naokoli.

Saj ne mislim, da moraš ustvarjat, nekaj pokazat. Le proč od računalnika se spravi. To je prva! Dlje ko boš visela ob njem, za njim....bolj bo ....Pa saj veš. Ampak veš tudi, da sem se navajena kregati, kadar je to potrebo in dihati za ovratnik.

Za pomladansko utrujenost še ni pravi čas. To še pride na vrsto. Do takrat pa.....

Ps: saj veš, da se Mačke ne damo tako zlahka.

Anonimni pravi ...

a veš suzy, da nisi sama!!!!
se meni isto dogaja. škoda, da nisi bližje, bi druga drugo "nekam brcnili", hahaha.....
mogoče bi pomagalo!!!!!
lp
iris

Nelya pravi ...

to je pa zelooooooo huda in zelo nalezljiva bolezen:-))Ko najdeš zdravilo, javi