sobota, 20. februar 2010

Kup izzivov

Pod nujno sem potrebovala eno čestitko za 25 let. Seveda zadnji hip, kot vedno. Sem pa zato na njej združila cel kup izzivov. In uporabila Škrgino mini vrtnico. Tako lepo je sedla tam notri, da bolj ne bi mogla. Pol, ko sem že vse predale obrnila, da bi najdla kaj primernega, se je pokazala. Ta mici lepa vrtnica. Prave velikosti in prave barve :) Na sliki ne izgleda, ampak je čisto isti odtenek kot nogavičke in spodnji tagec.
Uporabila sem tudi novo štampiljko za podlage - pikice- Všeč mi je in ni mi žal, da sem jo kupila.
Deklico jepobarvala Anchy in je gor prilepljena s 3d trakom.
- Za papertake weekly - check this out
- Sketches by Tamara: recipe: staples, stiching, stamping
- A spoon full of sughar: spring time
- ABC chalenge: O for one paper
- Moving along...: sketch. Ja, zdaj sem videla, da hočejo poleg tega še temo mama. Spregledala in ta mi res ne zveni tako. Pa....vseeno

8 komentarjev:

Alenka pravi ...

Luštna čestitka!Veliko sreče na izzivih:)

BojaMoja pravi ...

Bravo Ancy za lepo pobarvano Gorjuško :)
Vernička pa res lepo sede :))

Sonja pravi ...

lepo sodelujeta z Ancy :) Lepo čestitko sta sestavili.

Vladuška pravi ...

Ja, prav lušno sta tole skupaj skombinirali.

Mrs Mayne pravi ...

Fab card! Thanks for joining us for the Papertake Weekly challenge x

Rachel Witthaus pravi ...

The patterned paper is very pretty! :)

Cathy pravi ...

Such a pretty card. Thank you for joining in the ABC challenge this time.
Cathy xx

LilyPuss Cards pravi ...

Lovely..thank you for joining us at ABC...
hugs
Jan...x