torek, 2. februar 2010

Dve kar tako

Kar našla sem ju. Tam sta se založili pri zadnjem ali predzadnjem čestitkanju in sem nanju pozabila.

Otroška. Nič posebnega. Papir iz Hoferjevaga paketa. Par netkov, da da stvari tretjo dimenzijo ina nekaj papirjev za obrobo.

Tale pa...najbrž za kak rojstni dan. Podlaga iz enega paketa - vzorec vrtnic. Štampiljka nahrčkana. Dodan še trakec in dve satenasti vrtnici. Pa nič več.

8 komentarjev:

Alenka pravi ...

Takih čestitka pa res ne smeš zalagat.Lepi sta !

Neža pravi ...

Mmmm, tale druga je zelo lepa. Vrtnice imajo svoj čar :)

moi pravi ...

Lušni, sploh pri zadnji se mi dopade, da so vrtnice take barve kot podlaga.

Vladuška pravi ...

Ta papir iz vrtnic jim daje občutek globine in tudi meni je všeč, da so dodane vrtnice iste barve kot na podlagi. tista prva pa mi je taka vesela.

BojaMoja pravi ...

:)) super sta

DidiArt pravi ...

ja lepo, da ju kar tako najdeš, kako pridejo prav, vsak dan se lahko pobahaš z novo in novo serijo :) lepo, krasno.. čudovito...

iris-irena pravi ...

čudovite voščilnice prihajajo iz tvoje delavnice!

~PakKaramu~ pravi ...

Pak Karamu visiting yur blog