petek, 19. februar 2010

Eksperiment

Včeraj je do mene prišel paketek iz Anglije. Moj prvi spletni nakup iz tujine.

Tako me je razveselil, da je bilo potrebno takoj v preizkušanje nabavljenega. Nisem sprovala še vsega, ampak nastala je že prva čestitka:

Ko sem bila že v fazi preizkušanja ( Nov odtis in pike za podlago.Nova blazinica. Pa tudi rožica je iz paketka) sem preizkusila še eno novo tehniko. Packanje z alkoholnimi inki ( saj ne vem, če so to alkoholni inki, packalo se je ) In še všeč mi je. Je pa čestitka spet v mojem stilu - minimalno vsega. No, v živo mi je všeč, tukaj malo manj :)

Prijavljam jo samo v en izziv in to na Cute card, kjer želijo kovino - metal mania.

12 komentarjev:

iris-irena pravi ...

vidim, da bodo nastajele nove in nove krasne čestitke.

Špela pravi ...

Ja fajn si uporabla nove pridobitve :)

Sonja pravi ...

Hehe, dober eksperiment.. tako z nakupom kot čestitko :) Zdaj te pa nič več ne ustavi :)
Uživaj v uporabi novih igračk.

Nataša pravi ...

Zelo dobro si preizkusila nove zadevice :)

MarikaGabez pravi ...

Ti kar še eksperimentiraj in nas razveseljuj.

DidiArt pravi ...

oj, super nakup.. pa vidim, da greš novim zmagam naproti.. lepo vse skupaj

Vladka pravi ...

Bravo za prvi nakup, samo zdaj pa ne bo več mej glede tega kaj nujno rabiš, hehe.
Krasna čestitka, čisto sem nora na Vintage stil :)

Maja pravi ...

Tako kot pravi Kokica: ko enkrat kupiš po internetu si not in ne moreš ven! Jaz imam mesečni limit, da me preveč ne odnese!
Pa še naprej pridno eksperimentiraj! Je lepo videti!

Vladuška pravi ...

Ja, prav dobro skrivnostno tole izgleda. Novi nakupi so vedno zakon. Jaz ravno čakam na paket in nove igraške. In le pazi, ko se odprejo nakupi po spletu ni in ni konca, ker vse NUJNO rabiš :-)

Papirolina pravi ...

ooon lepo lepo!

Mojca pravi ...

mednarodno zapravljanje se je splačalo:) čudovita je.

BojaMoja pravi ...

:) luštna!