sreda, 10. februar 2010

Izziv in utrinek današnjega dne

Suzi nas je izzvala. In ker je izzivov na domači blogerski sceni zelo malo, ga je skoraj treba sprejet. Sicer sem še razmišljala, pa mi je Suzi kar poslala odtiske. Torej sem izzvana dvakrat :)
Čestitka je nastala v ponedeljek, le še odtisek je bilo treba pobarvat. To je dočakal danes. Zadnji hip.Pa še delno odprta
In jaz ne bi bila jaz, če je ne bi prijavila istočasno še v en izziv. Ko pa je glih na isto temo :P Lili of the valley želi Valentinovo voščilnico :)
In utrinek današnjega dne. Moji zvončki sredi snega.

7 komentarjev:

K pravi ...

Ohhh, zvončki :) Tle je samo na 10 cm stare podlage nametalo malo več kot 10 cm novega. In niti slučajno še ne misli nehat.

Alenka pravi ...

Čestitka je mega lepa.Ampak zvončki pa prekašajo vse!!!!!!Kolk bi jih jaz rada videla pred našim blokom, jih je veliko nasajenih. Ampak glede na razmere jih ne bo še vsaj 2 meseca.zZaj je pri nas spet vse belo , belo, mrzlo, belo,.....FUJ!!Zdaj imam pa res že dosti snega in zime!

Vladuška pravi ...

oooo, zvončki, to pa je lep pogled, ne pa na naše zasnežene ceste. Imam počasi že dovolj :-( Pa seveda da ne pozabim na čestitko, prav lušno si jo naredila.

MarikaGabez pravi ...

Same lepe poglede si postavila na ogled. Tako voščilnica, kot prekrasni zvončki.

Andreja pravi ...

Lepa čestitka!
Vidim da si primorka, dobro zate, kajti pri nas je snega že malo preveč. Ne maram zime, komaj čakam poletje :-))

BojaMoja pravi ...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zvončke že imateeeee!!!!

Lumpi primorski! Mi imamo pa do kolen snega :(

moi pravi ...

Ja, sem prav pogledala kje imate tako malo snega ;)
Pri nas ga je ponoči še nametalo.

Čestitka pa je full lušna.