petek, 19. december 2008

Da ne kažem samo mojih čestitk

Zadnje dni sem jih nekaj tudi dobila. Poleg tistih iz swapov, ki jih bom pokazala kasneje, sem dobila še eno od sodelavkinega sina. Fant je ustvarjalen, ima take ideje, da dol padeš. Zadnjič sem mu poslala nekaj materiala in v zahvalo mi je naredil čestitko. Sicer je malce kopiral čestitko, ki mi jo je Mamči dala, a ideja je čisto izvirna. Mamčina kapica je bila iz gipsanih povojev, on jo je izdelal iz das mase. In pozabila sem povedat, da ima fant komaj dobrih 11 let. No, ta je zdej moja, je pa naredil ene par takih, da sem res samo obstala z odprtimi usti. Saj se vidi, da so otroške, ampak ideje pa so.

Druga, ki jo želim pokazat, pa je prišla iz Anglije. Sicer ni bila naslovljena name, ampak pokazala jo bom vseeno :) Saj smem Janja, a ne? Ja. To je poslala Janja iz Anglije. Naslovnica je sicer še ni videla. Jo objavljam, da jo lahko vsaj vidi :)

Jutri me ne bo doma, v nedeljo pa pokažem še kaj mojega. Imam še nekaj na zalogi :)

2 komentarja:

Moni pravi ...

Tale 11 letnik je pa res ustvarjalen, zelo lepo čestitko je naredil!
Tudi ta iz Anglije je fantastična! Lp, Moni

*~*~*janja*~*~* pravi ...

He he, seveda lahko :) Mi je Vale povedala, da je čestitka na tvojem blogu :) Pa sem malo pokukala.

Joj vse so lepe, kapica pa je corti corti! Pohvale ustvarjalcu! ;)