sobota, 6. december 2008

hmm..

Novo leto se bliža z velikanskimi koraki. Čestitke bodo kmalu morale na pošto. Poleg tega še dva swapa, katerima sem se na otočku pridružila. Mene pa mučijo izzivi. Včeraj sem spet naredila par čestitk, a sem skušala delat samo po izzivih. No, vedno ne uspe, ampak ta čestitka odgovarja kar nekaj izzivom
Na njej so tri stvari, kot jih zahteva ABC chalenge - trije kamenčki na slikici. Odgovarja tudi izzivu na Dutch dare, ki zahteva nazobčane robove. Prav tako pa ima tudi lastnosti za Papertake, ki določa: 1 trak, 2 kvadra in 3 majhne okrogle stvarce. Mogoče bi pa lahko še rojstni list napisala. Bel šeleshamer, gor vzorčast paket iz komlpeta v Lidlu ( ali jebil Hofer?). Potem oval z slikco, ki sem jo izrezala iz darilnega papirja, obrezala z vzorčastimi škarjicami. Zaradi izziva dodan še trak, ki je kar nekako moral bit v pentljo zvezan, sicer nikakor ni šel zraven. Potrebovala pa sem še 3 okrogle stvarce - no spet komplet iz Hoferja.

Tale pa je kr neki. Začela se je z enim izzivom, pa sem jo naredila narobe, pa je itak poteku čas za izziv, pa je nikakor niem mogla skupaj spravit, potem pa je kar sama padla skupaj v tej obliki, za ene 720° drugače od začetne.
Pa še barve so na fotki bolj slabe.Drugač pa je vse delano z darilnimi papirji in belim šeleshamerjem.

Tole sem pa pred par dnevi naredila za izziv nekje, kjer so želeli lila čestitko. In potem je izginila. Dva dni sva jo s hčerjo iskale, marsikaj pospravile, čestitke pa nikjer. Še fotke iz aparata so izginile. No, pol pa mi je nenadoma ( kar med kosilom) padlo na pamet, da sem čestitko dala v knjigo ( ups, tudi zdaj je ena v knjigi), da se dobro zlepi in zravna. Seveda je četrtkov izziv tačas potekel. :( Imam pa zato še eno lila čestitko :)No, spet nič posebnega. Lila papir, štanca, napis iz nabiralnika in par kamenčkov iz Hoferjevega kompleta.

6 komentarjev:

Marcea pravi ...

lovely card, I adore you colour choice too
Thanks for joining us on ABC this week
-x-

Moni pravi ...

Zelo lepe čestitke si naredila! Lp, Moni

Bev pravi ...

Fab cards, love the colours
hugs Bev x

Karin pravi ...

gorgeous card.
I love the papers and sweet image.
thanks for joining the DDCC.

xoxo karin

Mrs Mayne pravi ...

Fab card! Thanks for joining us for the PTW recipe challenge!

Sandra pravi ...

What a great card! Thanks for joining us in the DDCC

~Sandra~