nedelja, 7. december 2008

Nedeljsko potepanje

Ker je danes nedelja... Nekateri pri meni še vedno spijo, kosilo se kuha, cunje se sušijo, jaz pa si iščem neropotajoča dela in vmes malo počivam tu na blogih. No, ni ravno počitek. Kar nekaj sprehajanja med blogi, prebiranja zanimivih "zgodb" in ogledovanja čudovitih stvaritev. Vmes pade tudi kak bombonček. Našla sem blog od Marike, ki jo iz raznih forumov že leta "poznam". Pa sploh nisem vedela, da je to njen blog. Samo čudovite čestitke sem gledala, šele potem videla bombonček in kdo je lastnica bloga. No, ker se njene slike splača pogledat, bom napisala še naziv bloga: Božični čas iz domače delavnice. Ja,tudi domišljijo za pisanje ima, ne samo za izdelavo lepih čestitk.

Evo, roke sem si segrela, zdaj grem naredit še kaj drugega, pa mogoče kasneje opravim še en potep med blogi in prilepim, če odkrijem še kaj zanimivega.


No, zaenkrat sem našla še kak bombonček.

Emma bo že 8.12.2008 izžrebala bombonček. Dela pa čudovite voščilnice.

O, in kakšen čudovit bombonček ponuja Jo. Čas je še do 9. 12.2008

In Sally, ki je žrebala bombončke vsak dan, jih zdaj žreba enkrat tedensko.

1 komentar:

MarikaGabez pravi ...

Suzy hvala za obisk in sem samo prišla na hitro se pofočkat. Moram dirkat, ker me hčera že čaka v avtu in se vrnem zvečer prebrskat po tvojih straneh.