sobota, 6. december 2008

Pofočkana sem????

Ja. Mravljica mi je javla, da sem pofočkana, pa Bolha tudi ???? Kaj pa to pomeni. Uh sem kar nekaj cajta rabla, da sem to pogruntala in prebrala, pa zraven ugotovila, da me je pofočkala tudi Helena. Ajej. Kar 3 x pofočkana!!! A to pomeni, da moram 3 x po 7 resnic o sebi napisat???? Čaki malo. Tudi Nataša me je pofočkala. Aja, pa še Sandra.
Kako sovražim ta verižna pisma. Vedno sem jih in vedno jih bom. Ampak doslej sem vsaj vedela, da pošta služi na njih, kdo pa služi tukaj na blogu???

Torej bom tudi to verižno pismo prekinila, kot sem jih že nešteto doslej. Lahko pa napišem 7 resnic o sebi, če to res želite. Ne bom pa nobenega imenovala. Kdor želi pisat o sebi, bo to naredil brez fočkanja.
1. sovražim verižna pisma in jih vedno prekinem
2. rada imam živali, ampak ne za vsako ceno ( žival rabi svobodo),
3. ne maram javno govoriti o sebi
4. rada berem, a žal zadnje čase ne utegnem - izgubim preveč časa na netu
5. kot sem že v točki 4 napisala: preveč časa zgubljam na netu - malo že meji na zasvojenost
6. čiščenje in likanje me glih ne veseli ( narejeno je vse nujno)
7. Marsikdaj se sprašujem, kaj delam med nekaterimi mojstricami, ki sodelujejo na otočku :)


Uh. Težka je bila. Najbolj zaradi točke 3. Se bom pa držala točke 1 in vas vse lepo pozdravljam :)

Ni komentarjev: