nedelja, 21. december 2008

Obljuba dela dolg

Obljubila sem, da danes pokažem novo čestitko. Sicer je narejena že kak dan, a še ni prišla v objavo. Danes pa je na vrsti. Meni je ena lepših letos. Sicer ni bila delana po nobenem izzivu, jo pa vseeno lahko na kakega prijavim. Na Cute card je izdelava prepuščena lastni domišljiji ( haha, katera pa sem ne paše ).Ta snežakec, ki sem ga dobila pri Bojamoji, me je tako lepo gledal, da ga je bilo treba pobarvati in seveda spraviti na čestitko. Barvan je z akvarelnimi svinčniki, samo zvezdice so dobile piko s svetlikajočim srebrnim flomastrom.Čestitka je narejena na belem šeleshamerju. Za podlogo je uporabljen prozoren papir iz Hoferjevega paketa in kos srebrno pobarvanega traku, ki je bil na enem paketu ( recikliram :) ) Pod bel papir s snežakcem je prilepljen svetlo moder papir. Oboje je rezano z valoitim rezilom rezalnika. Za piko na i, pa je na čestitko s toplo pištolo prilepljena še kovinska zvezdica.

Pri Katarini se bo žrebalo še kak dan.
Chrissy pa ponuja en tako lep bombonček.
1.1. se bo žrebal bombonček tudi pri Paper freak

6 komentarjev:

Andrea, pravi ...

Gorgeous card, thanks for joining in the CCT challenge. Happy Christmas

Moni pravi ...

Čestitka je prečudovita, držim pesti da boš zmagala! lp, moni

Debbie pravi ...

Beautiful card Suzy, love the snowman image.
I wish you & your family a very Happy Christmas. Debbie x

Naoual pravi ...

Great card. Cute image!

xx Naoual

Chrissy D pravi ...

Beautiful card! Love that snowman! TFS!

MarikaGabez pravi ...

Lepa, lepa ...lahko povem iz prve roke.