nedelja, 28. december 2008

Še swap čestitke

Zdaj pa jih lahko pokažem. Na našem otočku smo se šle swap, kjer je bilo potrebno narediti 5 čestitk v enaki tehniki in jih poslati na 5 naslovov. Prav tako smo potem dobile 5 čestitk od drugih ustvarjalk. No, jaz sem dobila samo 4, ker ena od ustvarjalk še vedno ni naredila in poslala obljubljenih čestitk, čeprav je bilo dogovorjeno, da bo to naredila do 18.12.2008.
Tukaj pa je skupinska slika mojih čestitk.



In še dve posamezni fotki, kjer se mogoče lepše vidi kombinacijo.





Za pickpoint sem želela uporabit male motivčke. Ker pa nisem našla nobenega pametnega majhnega, sem kar normalne pomanjševala. Seveda je to pomenilo, da so nekatere luknje nastale preveč skupaj in je bilo potem kar težko šivat, a nekako sem uspela končat. Zelene motive sem prilepila na zeleno podlago in zraven uporabila še zlat darilni papir ter zlat trak. Pod modra motivčka pa sem prilepila isti zlat darilni papir in zlat trak, vendar sta nalepljena na modri papir z zlatimi zvezdicami.

Ko uspem pofotkat še prejete čestitke, bom objavila še te, saj so vredne objave.

1 komentar:

Moni pravi ...

Tele tvoje čestitke so pa zelo lepe! Lp, Moni