četrtek, 18. december 2008

Hitim s pripravami....

...na Božič, novo leto, na srečanje, ki bo že to soboto. Samo še hitim zadnje dni.
Spiske s tem, kaj vse moram naredit imam že vsepovsod, na pol narejene stvari prav tako.
Z glave sem dala 5 čestitk za swap. Poslala sem jih že na različne naslove in zdaj čakam, da dobim drugih 5 ( no, tri lepotičke so že pri meni). Ko se swap zaključi objavim tudi to.
Swap novoletnih daril moram danes končat. No, končan je že, treba je še napisat čestitko, vse skupaj zapakirat in odnest na pošto. To naj bi mi uspelo v današnji pavzi.
Čestitke za pošiljanje po pošti so že skoraj narejene, naslovi prav tako že skoraj zbrani, a kot je vedno rekel moj nono: skoraj ni še zajca ujel. Torej ga bom morala lovit jaz. No, ne zajca, bom morala ujet čas, da stvari pripeljem do konca.
Poleg vsega tega se še pospešeno pripravljam na sobotno srečanje. Nekaj stvari je pa le treba nest s sabo. Najprej pa moram ugotovit kdo bo sploh prisoten, da jim voščila odnesem osebno.
Evo, ura je 12:00. Nastopila je pavza in treba spet hitet, da bodo vsaj minimalni plani opravljeni.

Katarina še vedno deli bombončke. Danes sprašuje katere barve največ uporabljamo na čestitki. Jaz se nisem mogla odločit, saj uporabljam kar različne. No, uzdaj na božičnih je mogoče malo več rdeče :)

Ni komentarjev: