nedelja, 28. december 2008

Še nekaj dolgov

No. Obljubila sem še slike drugih čestitk, ki sem jih dobila v swapu. Tule so vse 4. Lepe, ne? Tisto s Tildiko je naredila Tejča76, ono zraven Kokica, spodnjo Pokahontas. Tisto s okenčkom in notri prilepljenim klekljanim srčkom pa Zofka. V živo so vsekakor še lepše.


Spotoma pa sem poslikala še ostale čestitke, ki sem jih letos dobila in še ne objavila. Zgornjo z zvezdico mi je naredila Blackwoman7 v prazničnem swapu ( o tem kdaj drugič). Vrtnico je posebej zame naredila Zvezda, ki ve, da imam jaz rada vrtnice. Smrečico pa sem tudi dobila od ene posebne osebe, ki je zaenkrat ne bom imenovala. Bom pa vsem skupaj tule še enkrat rekla: najlepša hvala za voščilnice in lepe želje, ki so jih spremljale.



Takoj po novem letu pa praznuje Maja, zato bo na ta dan podelila bombonček. Poglejte si na njenem blogu kake lepe stvari dela.

2 komentarja:

Maja pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Maja pravi ...

Hvala za razširjanje bonbončka in komplimente!