sreda, 24. december 2008

Vesel Božič!!!

Ko se zazrem skozi okno, vidim nad morjem rdeče pramene oblakov. Ja, to napoveduje lepo vreme: rosso di sera, bel tempo si spera. Mogoče pa to pomeni tudi malo mraza. Snega pri nas ne bo, a ga niti ne vprašam. Bo najbrž burja. Ni važno. Važno je, da vreme ustvari občutek zime, Božiča in praznikov. V hiši bomo na toplem. Ogenj bo plapolal v peči in metal rdeče lise po dnevni, kjer se bo odsev ognja mešal z migetanjem lučk na drevescu. Zunaj bo slišati zavijanje burje. Iz kuhinje bo dišalo po čem dobrem. Vsi skupaj bomo odpirali drobna darilca, ki bodo ležala pod drevescem.

Uh. Sem zašla v sanjarije. Drevesce še ni postavljeno, v kuhinji mi bo kvas ušel iz sklede. Je treba pohitet zamesit fancle, da bo nocoj kaj dobrega zadišalo. Pa drevesce izbrskat iz škatel in ga postavit in okrasit. Pa darilca zavit in postavit pod jelko. Pohitet moram, da bo jutri uresničen vsaj del mojih sanjarij. No, na burjo nemorem vplivat :)))

Predvsem pa sem s tem vpisom v moj blog želela voščit vesel Božič in seveda tudi nadaljevanje praznikov. Mir v srcih in mir v hiši. Veliko ljubezni in predvsem zdravja. Pa ne samo za ta dan, ampak še naprej. Veliko lepega in dobrega vam želim!!!

4 komentarji:

Anja pravi ...

Lepe praznike tudi tebi in tvoji družini.

Moni pravi ...

Vesel Božič tebi in tvoji družini! Lp, Moni

Barbi pravi ...

Tole tvoje sanjarjenje je tako prijetno. Upam, da se ti uresniči - z burjo ali brez! :)

Pa lepe praznike vsem skupaj.

Helena pravi ...

Hvala Suzy za čestitke! Jih vračam tebi in tvojim dragim!

Helena